خیریه امدادگران عاشورا اصفهان
خیریه امدادگران عاشورا اصفهان

ضمن قدردانی از حسن توجه هموطنان نیکوکار در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تحت حمایت مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا بدین وسیله به اطلاع می‌رساند:
۱- این مؤسسه وفق اساسنامه و اهداف مؤسسان و مانند تمامی سازمان‌های مردم‌نهاد مشابه در سراسر جهان، مؤسسه‌ای غیر دولتی، غیر سیاسی و تابع قوانین مدون و جاری کشور و متعهد به پاسخ‌گویی شفاف می‌باشد. لذا هرگونه اقدام جهت کسب عواید و جلب مشارکت‌های مردمی در چارچوب اساسنامه و طبق ضوابط داخلی این مؤسسه بر اساس سرفصل‌های معین و تأیید شده توسط مراجع ذیصلاح صورت خواهد گرفت.
۲- تمامی اقدامات خیرخواهانه اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی صرفاً در قالب روش‌های اعلام شده از سوی موسسه خیریه امدادگران عاشورا و با انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای حمایت مالی امکان‌پذیر می‌باشد و هرگونه فعالیت شخصی تبلیغاتی به نفع این موسسه خارج از این چارچوب و بدون اخذ مجوز مکتوب و ارائه کلیه مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح داخلی جمهوری اسلامی ایران، غیرقانونی بوده و مورد پذیرش موسسه خیریه امدادگران عاشورا نخواهد بود.
۳- همچنین هرگونه استفاده از نام و لوگوی موسسه خیریه امدادگران عاشورا بدون اخذ مجوز در کلیه فضاهای تبلیغاتی رسانه‌ای حقیقی و مجازی یا با عنوان حمایت از موسسه خیریه امدادگران عاشورا، صرفاً با انعقاد تفاهم‌نامه یا اخذ مجوز در چارچوب قوانین مدون کشور و اساسنامه و قواعد داخلی این مؤسسه امکان‌پذیر می‌باشد.
تأکید می‌گردد در صورت عدم رعایت هر یک از موارد فوق، موسسه خیریه امدادگران عاشورا ناگزیر از انجام اقدامات قانونی خواهد بود.